jueves, 8 de junio de 2023

JÚLIA

(maig – juny 2023)

Júlia, avui vens?
Tinc la discreció a punt
i els ulls al clatell
per a fer com si res.

Júlia, ho entens?
Et busco constantment,
també quan et trobo,
em fa estar content.

Perquè fa poc pensava que em penjaria,
i t’escric amb alegria, Júlia,
fas bon temps.
Als encerts de la vida
li afegiré el teu somriure;
als estímuls de la setmana,
l’estona en que vens.

Júlia, m’enamoraré de tu,
però no t’has de preocupar,
sé patir.

Júlia, no t’ho vull dir,
però aquí i només aquí
en puc fruir.

I en sé molt poc, Júlia,
però no m’invento ni una coma,
explica’m més.
Com, per sorpresa, un espectacle de foc;
com l’àvia, asseguda, jugant amb les espardenyes,
em fas retrobar l’infant.

I el millor, Júlia,
és quan ja no hi penso,
i, llavors, vens.

No hay comentarios:

Publicar un comentario